allt ska djävlas

Nu har jag bytt lakarna här hemma och glad i hågen satte jag på de smutsiga på en 60 tvätt. Jag och mats går ner i källaren för att skruva lite så ser jag att det kommer fram vatten bakom tvättmaskinen. Blir så trött på att allt ska djävlas hela tiden och gå sönder. Vi får verkligen hoppas att det bara är någon slang som är trasig eller sitter löst ananrs blir det en ny och det lär väll innebära att tusenlapparna får vingar nu igen. Uppdaterar er när jag vet mer.

Idag har annars varit en bra dag. Vi har varit på stan, Mats har köpt skor och jag har köpt en kjol och ett par byxor från villervalla till theo. Baboon hade fått in de nya villervalla tröjorna också, men tyckte inte de var så fina den här sesongen. Har dock spanat in en tröja och ett par långkalsoner från POP som jag vill köpa till theo, Tror mormor ska in till linköping nästa vecka. Ska fråga om hon har lust att shoppa lite åt mig då.

Lunch på mc donalds idag och theo åt som en häst. Hela hamburgaren och nästan all pommes fick han i sig. Neä nu vakna prinsen efter sov stunden. Bäst att springa upp till honom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja de e ju så,den jag ville ha först kosta 1299 Molo..Ha de bra

2009-08-29 @ 15:57:52
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0