sista semesterdagen

Idag har jag haft min sista semesterdag för i år. Känns helt konstigt att sommaren redan är slut och att det är jobb för mig och dagis för theo imorgon. Idag har vi varit och hälsat på moster Pia, theo lekte med emma och andreas, tycker det är jättekul att vara hos pia och lasse för där får man ju göra precis som man vill (nästan i alla fall).

Vi har även hunnit med att handla och fixa grejor till dagis imorgon. När mats kom hem från jobbet åkte vi dessutom och badade, så theo har fått göra mycket kul.

Theo lekte med grannbarnen efter middagen ikväll, theo och hugo busar och vilma säger åt dem att lägga av. Hon vill gärna bestämma den tjejen men så är det nog när man är fem år och tycker man  är jättestor jämfört med de två busarna på 1,5 år.

Ska bli intressant att komma till jobbet imorgon och se vad det är fär personal som dyker upp. Vi har ju ingen aning nu efter alla uppsägningar vilka de nya är. Hade varit bättre om mina saror, pelle och micke fått vara kvar.

näe nu blir de slöartime innan sängdags tidigt ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0