Snart kommer de

Snart kommer farmo,janne, mormor, morfar, sebbe, jenette och voff voff för att äta middag. Ska grilla och har gjort hemmagjord potatissallad, så det blir nog mums, det tror jag.

theo och jag har varit ute och lekt nästan hela dagen. Vi har även hunnit med att tvätta lite och förbereda maten. Theo har varit jätteduktig. Stod på pallen brevid mig och tittade när jag skar potatis och bankade ut fläskfilen. Tycker det är så roligt att få vara med och hjälpa till.

Theo har mumsat vinbär också, plockade från busken och åt. tycker det är jättegott, så jag har plockat till honom så ska han få till efterrätt.

mats och theo har även satt upp tvättlinan i tvättstugan. Theo var så stolt och drog med mig ner för att visa. han har blivit så stor. Kommi några nya ord sista dagarna också. Tutte sa han idag tex. så då fick han en...

Nu ska vi fixa det sista med maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0