Städ och fix

Idag får det bli städning på förmiddagen ska ju få besök här ikväll så då gäller det att ha städat. Är inte direkt smutsigt dock mest grejer överallt som ska ställas på sin plats. Mina pojkar har ju en förmåsa att vänna till litegranna. Leksaker, papper,tuttar och annat överallt. Men jag älskar de ändå.

Inatt sov jag gott. tills mats telefon ringde klockan halv fem imorse. Någon som ringt fel. Inte riktigt hel kul. Somnade i alla fall om tills min lilla gullepojk ropade på mig vid åtta tiden i morse. Snart dags att ställa om dygnet, dagis börjar ju på måndag och då måste theo upp innan sju. Han kommer vara så seg stackaren.

Nu är snart morgonkaffet uppdrucket och då blir det till att röja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0