Trötta måndag

IDag har jag varit tillbaka på jobbet igen efter min sjukdom med feber och förkylning förra veckan. Känns bra att kunna jobba igen men är trött som bara den. Kan bero på att jag fortfarande är snorig men också på att min älskade son har drömt mardrömmar i natt. Fick gå och hämta honom vid halv ett tiden i natt sen har han legat brevid mig och snurrat runt runt. Tror ingen av oss har sovit så där jättebra.

Annars har det än så länge varit en lugn dag. Mamma kommer vid halv fem och ska köra hem oss då. sen lovade mats att handla kvällsmat så jag slipper tänka på det, får se vad det blir, nått som gick snabbt sa han i alla fall. Tur jag har min älskade man, vad skulle jag göra utan honom. Igår hade han tydligen plockat en hel liter med björnbär. Undra om det är några mogna idag, ska gå ut och titta sen.

Mormor och jag har bestämt att det blir en tur till LKPG på fredag för att handla vinter kläder till Theo, måste kolla mössor och vantar, om vi behöver skaffa sånt också. ska prova jackan han hade förra året också men tror den är för liten.. Kan bli en dyr tripp på fredag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0