hemma

Nu är arbetsdagen slut för idag, jag och theo åkte buss hem från dagis i kylan idag och theo tyckte det var spännande som vanligt.

Har lekt lite med legot och nu brinner brasan och theo tittar lite på tv. Jag har precis gjort pannkakssmet så snart ska det stekas pannkakor här så det skvätter om det.

Theo som har varit hes och hostig några dagar är nu mycket bättre, bara lite hosta kvar, skönt att det går åt rätt håll och att han inte fick feber också.

Nu är det bara en vecka kvar sen är det jullov, men vi tjubstartar ju julfirandet på lördag hemma hos farfar och eta med mats släkt, ska bli trevligt. Har vi tur så kommer faster therese och christian hit redan på fredag så vi får lite tid ihp med dem, var ju jättelänge sens vi sågs, Therese jobbade ju när theo fyllde så hde kunde inte komma då.

Nej nu är det bäst jag steker pannkakorna så maten är klar när mannen i huset kommer hem. ha ha ha

Kommentarer
Postat av: faster Therese

Vi kommer att komma på fredag inte mycket som kan stoppa mig :) Hoppas bara vi kan komma från jobbet lite tidigare. Kram

2009-12-14 @ 22:44:17
Postat av: Micke

hej ja kolla gärna upp det där du skrev.

Tyvärr har jag fått förhinder på Torsdag.

Vi åker till Småland då och hämtar hem Adam. Det var lite oplanerat att han åkte dit och jag tänkte inte alls på festen just då .så jäkla vimsig man är;.)

2009-12-14 @ 23:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0