Jullov

Nu har jag tagit jullov. Jobbade halvdag idag och sen åkte jag och fikade på stan med min jobbarkompis mona. Efter det mötte jag upp mats och theo så gick vi och handlade lite smått och gott som fattades till jul.

Har haft sånt magknip ända sens imorse, trodde först det var glöggen jag drack på jobbet i morse, men tycker det borde gått över vid det här laget. Har blivit bättre dock men är inte bra än, hoppas det gått över tills imorgon i alla fall.

Imorgon kväll kommer min familj, rosa, janne, pia o lasse och fuskstartar julen med lite provsmakning av julmaten, kommer bli mycket trevligt, tror att theo kommer tycka det är roligt att träffa alla också.

nej nu ska vi titta klart på wallander

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja skicka de imorgon.. Va gör ni imorgon förmiddag?! Komma och fika? Eller?

Vi har oxå precis tittat på Skytten skit bra :)

2009-12-22 @ 23:35:36
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0