klart

med städningen nu, ska bara duka och göra snygt men det väntar ajg lite med så mina grabbar inte vänner till igen.. risken finns ju med en vååring full av energi.

Får nog bli att dra ut bordet idag trots att vi inte är så många, tråkigt att sitta trångt. Ska lägga på en ny duk också och sen har jag köpt lila ljus och vita tulpaner, kan nog bli riktigt snyggt. Är ju kul att ha lite extra fint när det är nyår.

funderar på vad jag ska ha på mig.. kan säga så mycket som att det blir inte en glittrig guld paljett klänning i alla fall..

visst är ni förvånade.....

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag som trodde att du hade gjort en brandkårsutryckning till stan och köpt den lilla guldiga...

2009-12-31 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0