massor att göra

Har vi haft idag, efter jobbet åkte vi och storhandlade på ica maxi, köpte bla julgransbelysning och julgran. Blev en fin kungsgran, perfekt när man inte vill ha plastgran men slippa alla jobbiga barr överallt, kungsgranar barrar ju inte så mycket. Väl hemma kokte jag lite ny björnbärsmarmelad, den förra satsen har ju tagit slut. Mats fullföljde husligheterna med att sätta på en sats fond som får koka över natten. Dessutom har jag städat badrum och theos rum samt tvättat två maskiner, har bara en maskin kvar att hänga sen blir det sängen för mig, känner mig lite så där är snorig som bara den. Theo har fått massor av utslag idag igen, blir nog för mats att ringa vårdcentralen imorgon och se om de kan få komma och kolla upp vad det är för något. nej hänga tvätten

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för tipsen! Kokt korv utan skinn är inget jag själv tänkt på. Ska absolut provas. ^^

Pommes frites har han fått sulta på förut. Det är väl ingen favorit men han smakar ju lite iaf. Så vi fortsätter.

Tack igen!

2009-12-17 @ 06:39:16
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anne

Ja, hallå, slut på björnbärsmarmelad går inte för sig. :)

2009-12-17 @ 08:58:09
URL: http://annesfood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0