theo mys

Mats fick sovmorgon idag då han var uppe sent och såg på hockeyn igår. Jag och theo gick upp vid halv nio tiden och satt i soffan och drack väling innan jag kände att kaffe, det är gott det. Så fixade kaffe och macka med mjölk åt theo sen fortsatte vi vårt soffmys.. vet att man inte ska lära barnen att äta i soffan men vi hade det ju så gosigt...

Resten av förmiddagen har mest bestått av mys och bus, har även varit duktiga och burit upp lite grejor på vinden.. eller inte vi utan snarare mats. Nu är mats på tippen och slänger skräp medans jag bara slöar lite. Sen när theo vaknar ska vi dammsuga övervåningen, är på tiden kan jag säga.. hittade lite dammråttor när vi flyttade på kartongerna.

Nej sätta på lite kaffe åt min man som snart är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0