bakat bagels



Mats har tjatat i flera dagar om att jag skulle baka bagels så nu har jag gjort det. Använde Annes recept och tycker de ser fina ut. Hoppas de smakar bra bara, får ta en test sen. Det var ganska bökiga att baka, flera jäsningar och vilostunder samt både kokning och gräddning så vi får verkligen hoppas att de blir goda.

som jag skrivit tidigare håller vi på att renovera i källaren och theo har även han blivit lite inspirerad, här håller han på att skruva i skruvarna i sin stol med hjälp an hans skruvdragare. Måste säga att den där skruvdragaren är nog en av de bästa leksaker han har väl värt sina hundra lappar, vet att det även finns motorsågar att köpa kankse ska göra det och se om han tycker det är lika kul




Idag var vi hemma hos mormor och morfar och tvättade eftersom våra inte går att använda för tillfället. Väl där möttes vi av en överlycklig voff voff. Hon var så till sig att hon inte visst vart hon skulle ta vägen, theo och voff lekte med bollen och hade jätteskoj, theo härmade 'ven chanell och kröp efter bollen han med men chanell var snabbare. Nu dröjer det nog några veckor igen innan de ses, vilket är synd eftersom man ser att de tycker såg mycket om varandra.
har hyrt the wrestler nu så ska titta på den innan vi går och lägger oss.

Kommentarer
Postat av: Anne

Titta så fint :) Jag har ett nytt recept som jag kört ett par gånger nu som är lite mer tidseffektivt tror jag, ska ta och lägga upp det snart.

2009-07-12 @ 14:48:05
URL: http://annesfood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0