hela familjen samlad igen

Nu är hela familjen samlad igen. Mats kom hem från en veckas jobb i västervik ikväll så nu är vi äntlien alla tre igen. Skönt att få ha honom hemma ett tag nu. Theo tycker nog oxå det är kul, han hade mycket att berätta för sin pappa även om han gör det på sitt eget lilla vis. Pojken kommer väll aldrig börja prata ordentligt eftersom vi förstår allt för väl vad han menar när han pratar sitt egna språk.

Idag har vi tagit det lugnt annars bara varit ute och lekt samt inne och röjt upp lite. Theo har dock redan hällt ut alla sina leksaker så det är väll bara att plocka upp igen innan jag går och lägger mig så att vi kan dammsuga imorgon bitti för det behövs, fullt av sånna små "ögon" från björkarna i hela huset.

igår firade vi Jeanettes födelsedag av Theo fick hon en vit och rosa randig tröja från JC den passade fint så tror hon blev nöjd. Till middag blev det bla friterade räkor och bläckfiskringar samt chokladmousse till efterätt. Mums var det.

Imorgon blir det fortsatt röj här hemme hade tänkt få ordning på hus och hem innan det är dags att börja jobba igen. Bara två veckor kvar sen är det jobb och dagis dags igen. tycker sommarn har gått så fort, vi får väll hoppas att tiden går lika fort fram till jullovet men det tror jag inte. Ska ju upp och jobba heltid nu igen. Var riktigt skönt att jobba 80 procent men förldrardagarna tar ju slut så då får man gå upp i tid igen. Förhoppningsvis kanske Mats kan ha theo hemma lite grann så blir det inte så mycket dagis för honom. Mormor prata om att hon kunde ta ut lite komp och hämta honom tidigare då och då oxå.

Näe nus ka jag slappa med min älskade man innan vi går och läggar oss. Har saknat honom.

Mina älskade killar

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är jättenöjd med tröjan. Den passar perfekt till mig, tack så mycket! Det var jättesött av er att fixa ett litet firande av mig. Vi ses snart igen. Kram

2009-07-26 @ 22:33:06
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0