Hemma igen

Gud så skönt att komma hem igen, känns som om man varit borta i flera veckor och det har vi ju, med några korta stop hemma.

Det var en glad kille som mötte mamma och pappa hemma hos mormor och morfar. Theo sprang fram mot oss med öppna armar och gav oss varsin bamse kram. Han var på jättebra humör och har haft det jättebra hemma hos mormor och morfar när vi varit borta. Vi har myst här hemma mest hela eftermiddagen, mats hann med att klippa gräset oxå när jag och theo packade upp våra väskor. massor pussar och kramar har det blivit i alla fall.

Igår v ar det festivalens höjdpunkt. Spelningen med thåström som jag såg fram emot men samtidigt inte skulle överaska smälde till ordentligt. Det sista extranummret som thåström valde att köra var nämligen die muer. En låt som jag tror alla Ebbe grön och thåström fans längtar efter att få höra Live. Jag har sett thåström ganska många gånger och han har aldrig kört den tidigare. Det var så man fick gås hud och nästan så att en liten tår föll.

Imorgon blir det tvätt, mats måste jobba lite så ska se om vi kan finna några vänner att umgås lite med. Nån borde det ju vara som har tid. Sandra jobbade visst så ska försöka träffa henne på tisdag eller onsdag istället.

Nu sover theo och mamma och pappa ska slappa lite innan det blir sängen för oss oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0