Kravall unge

Igår gav min älskade son mig ett blåöga, det var väll en bra present? Slog till mig med rälsen till brio järnvägen rakt över ögonbrynet så nu ser det ut som jag varit i slagsmål. En riktig kravall unge är vad han är den lilla busen.

Idag spenderade vi förmiddagen i Lekparken, theo sprang upp och ner för en kulle i nästan tjugo minuter så han var alldeles slut när vi kom hem igen och slevade i sig en stor portion pytt i panna och massa vattenmelon till lunch innan han slocknade och sov i två timmar. För övrigt har vi mest gjort massa ärenden på eftermiddagen, både ica maxi, willys och järnaffären hann vi med. Theo skulle inte följa med och handla mat utan han vill handla en ko. Så en ko fick han. Hittade en för 50 spänn på ica så den fick han och glad blev han. Nu är Emma här och leker och snart är det bad och kvällsmatsdags. Kassler får det bli till Theo och sill till mig

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag hörde om smällen du fick, stackare. Hoppas det är bra med er i alla fall. Vi ses i helgen.

2009-07-23 @ 12:06:43
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0