Linköping

Idag tog vi en tur till Linköpng och gick på stan en liten sväng. Köpte ett par skit snygga jeans åt theo på polarn och pyret.




Köpte även lite kläder till mig själv på veramoda, den affären finns ju inte här i stan längre så man får passa på när man är i storstaden. Avslutade Linköpingstrippen med en tur till fiskaffären i tannefors och köpte musslor, musselsoppa till kvälsmat, smaskigt värre kan jag säga.

Mats klipte gräset på eftermiddagen och jag samt theo städade övervåningen och bäddade rent i sängen i theos rum. Har även fått ordning på alal kort som skulle in i album idag, skönt att få det gjort har blivit liggandes alldeles för länge. Imorgon åker jag och theo till stockholm då titus ska döpas på lördag. Mats åker fram och tillbaka på lördag då han har lite att pyssla med imorgon bla sätta upp ett stort tält hemma hos hans moster till en släktträff på lördag.

Nu är det bara en vecka kvar av sommarlovet sen är det jobb och dagis igen, känns som de här veckorna har flugit fram kan inte fatta att höstterminen redan börjar känns inte alls som jag varit ledig speciellt länge. Inte ett dugg sugen på att gå till jobbet nästa måndag hade gärna varit ledig några veckor till.


Kommentarer
Postat av: Micke

jaså var det du som skrivit:-)

Mussel soppa är det gott det?

jadu snart är lovet slut!!!

2009-07-30 @ 22:32:51
URL: http://surfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0