regning dag

Idag har det varit hemsk väder ute. Regnet har stått som spö i backen så jag och theo har varit inne hela dagen. Vi har dock fått lite nyttigt gjort, städat undervåningen bakat lite kakor samt städat hallen samt tvättstugan i källaren. Tänkte jag skulle fortsätta med resten av källaren i morgon, kommer nog inte att hinna klart, det är en del att göra kan man säga. Skönt i alla fall att man redan ser stor skillnad mot hur det var förut.

Imorgon blir det först och främst att reda upp i återvinningshörnet samt gå igenom matkällaren och se vad som behöver kompleteras, såg att det var lite dåligt med vissa saker. Vore hemskt att vakna upp en morgon utan kaffe eller för theos del välling.

Imorgon planerar vi även att hälsa på kim och sandr och deras två vildingar, skulle vara skoj, länge sen jag såg dem, Linus har ju inte fått sin 3 års present heller.

Dagens höjdpunkt var i alla fall när theo iförd pappas mössa och jag byggde med Lego, Fukar visst inte att lägga upp bild igen, så får försöka göra det senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0