Stockholm

Idag drar jag och theo till stockholm för att gå på dop. Kusinen Titus döps imorgon. Har packat och plockat här hela morgonen. Mutade theo med en glass när han tyckte mamma var för tråkig. Usch så hemsk jag är, så får man inte göra.

Nu ska jag bara sminka mig och ge theo lunch innan det bär iväg. Mormor kommer vid tolv och hämtar oss. Har bara inte bestämt vad theo ska få och äta en pytt i panna eller spagetti med köttfärssäs? Det är frågan det. Igår när vi var i Linköping blev det ju Mcdonalds till lunch. Theo var så duktig och satt där och verkligen njöt med sina pommes och hamburgare. Konstigt att alla barn älskar mcdonalds. Han är ju inte speciellt förtjust i hamburgare hemma så förstår inte varför han trycker i sig en hel när man är där. Men det är väll kankse miljöombytet, det blir lite mer spännande så.

Hade svårt att somna i går kväll fastnade i en bok. Sommardöden. Tänkte jag skulle försöka läsa lite i bilen oxå. På motorvägen där det bara går rakt fram går det ju bra att läsa utan att må illa.

Ska bli kul att träffa brorsan i eftermiddag måste ju lukta på bebis titus också, det är mysigt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0