tvättat och handlat

Idag har jag invigt min nya tvättstuga, tvättat en maskin samt plockat iordning lite. blev kanon snyggt om nu bara jeanettes svåger vill komma och fixa elen oxå så vore det kanon.

Mamma kom och lämna theo vid halv elva i förmiddags och det var en myspys kille som kom. Vi lekte lite och sen var det lunch och sov dags. Vid två kom mormor och jeanette igen och vi åkte till Jysk. Skulle ha en tvättkorg men det blev både tvättkorg och nya dynor till altanen. De hade rea så jag fyndade rejält. Mormor hade varit och klippt sig, blev hur snyggt som helst.
 
Drog en snabbis till stan också köpte en tröja samt ett par jeans leggings. Kan ju va kul med lite nya kläder till hösten. Men nu får det vara färdig schoppat för ett tag framöver bra om man har pengar kvar i slutet av månaden oxå. Theo har nog så han klarar sig ett tag framöver bara det inte blir jättekallt, då får vi handla igen. Ny vinterjacka, overall och stövlar måste han ha i alla fall, men det dröjer ju ett tag i alla fall.

Nu ska jag kolla till min plutt, morfar grillar och mats kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0