Utgång

Igår hade jag en liten tjejfest här hemma. Karro, Sandra och SaraP var här och drack lite samt snacka en hel del skit innan vi drog ut till stan. Blev taxi ner till Harrys. För en gång skull ar det verkligen skit kul ute. Jag dansade till och med vilket inte hör till vabligheterna.Jag och Sara som sov hos mig var inte hemma föerens halv fyra i morse. Så länge har jag inte vari ute på flera år.

Mormor kom och lämnade theo för en liten stund sen. Saknade honom redan fast han inte ens varit borta i ett dygn, så det blev ett riktigt kram och pusskalas. Sara drog vidare mot kärleken och Askersund och vi borjade fixa lite i tvättstugan. Tvättmaskinen är på plats och nu håller Mats på att bygga ihop en garderob. Ska dra och handla lite småsaker sen bla en ny och längre avloppsslang till tvättmaskinen.

Imorgon får det bli att plocka iordning på allt som ska in i skåpen där nere samt kanske tvätta någon maskin.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är nyfiken på hur det blev i tvättstugan så du får lägga upp en bild när det är klart.

2009-07-19 @ 19:21:44
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0