Bra dag

Idag har vi fått mycket jobb gjort på hemma fronten, städat och frostat av frysen samt tvättat två maskiner, sknt att stöka undan medans det är helg. Inget skoj att börja städa när man kommer hem efter jobbet på eftermiddagarna då vill man ju bara busa med sonen. Brorsan och jeanette var här idag också, voff voff var självklart oxå med. Sebbe hjälpte mig att föra över lite grejor till min nya bärbara dator som jag fått av mats. Bättre att nån som kan gör det, går så mycket smidigare då. jeanette hade ritat ett jättefint porträtt på theo som han fick inslagen i paket. Hade ingen aning om att hon kunde teckna med det kunde hon, var på pricken lik min lilla buse, det vaar till och med så att han kände igen sig själv, har hängt upp porträttet på väggen, så himla kul att ha när han blir större. Fikade lite och busade med hunden innan det var dags för sebbe och jeanette att dra hem. Vi hann dock bestämma att vi åker upp till titus och hälsar på nästa söndag, så jag får ta det lugnt på festen hos pelle på lördag så jag orkar med stockholms resan. Man är ju ingen ungdom längre direkt. Imorgon blir det jobb igen, bara 2,5 dagar kvar med eleverna och sen jobbar jag en vecka till innan det är sommar lov i sju veckor. ska bli himla skönt. Inte långt kvar till greklands resan heller, kommer bli kanon skönt. puss puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-06-07 @ 21:35:10
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0