Fart och fläkt

idag har jag jobbat hela dagen. Vid fyra gick jag för att hämta theo på dagis. Gick hem till mormor och morfar. Jeanette, morfar och voff voff mötte oss i dörren. Efter lite extra mellanmål, (Theo blir visst inte mätt på dagis) var det dags för fika. Theo fick ett kex och sträckte ner armen till voff voff och släppte inte kexet förens han såg att voff voff fick tag i det. Sen tog han ett kex till sig själv och åt upp. Han är för söt som vill ge voff voff hennes beskärda del innan han äter upp sitt kex. Emma och Andreas kom på besök och lekte med theo så det har verkligen varit full fart här. De hade jättekul och gick inte hem förens det var dags för middag. Imorn ska ajg på stan och köpa present till andreas som fyller 11. Tror det får bli en Lasse Maja bok och kanske en tröja oxå. Ska själv försöka hitta lite böcker till greklandsresan. På Lördag blir det fest hemma hos min jobbarkompis Pelle, ska bli skoj. jag och Sara L åker ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0