Regnigt

Idag har det inte varit något toppenväder men vi har haft en bra dag ändå. Theo och jag gick till mormor och morfar efter dagis.Det var bara mormor hemma, men det var trevligt ändå, fikade och lekte i "theos rum". Theodor skulle var en duktig kille och ta fram bullar i frysen, allt gick bra tills han skulle stänga frysdörren och han fick den rakt i pannan. Det blev en stor blå bula med ett litet sår på. Stackaren. Mats kom och hämtade oss och vi åkte och köpte pizza, theo åt en halv pizza, var jätte hungrig. När vi hade varit hemma en stund så ringde mormor, jag hade glömt min telefon där, som tur är har jag världens bästa sambo som åkte och hämtade den åt mig. imorgon blir det att umgås med morfar efter dagis, det tycker nog theo är skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0