blogg???

Tänkte jag skulle prova detta med att blogga så får vi se om det är någonting för mig. Eftersom jag gillar att läsa andras bloggar och hålla mig uppdaterad om hur mina nära och kära har det genom att snurfa runt på de verse bloggar så borde väll även jag lämna ett bidrag till bloggvärlden.

Det jag har planerat att blogga om är det som händer i mitt vardagsliv, det som upprör mig, det som gör mig glad, arg, sprallig och framför allt full av kärlek. Jag kommer säkert att skriva en hel del om min familj, min älskade sambo och min största kärlek i livet, min son Theodor som snar är ett och ett halvt år gammal.

Men nu får jag nog tacka för mig för denna gång, snart dags för läggdas så man orkar gräva i trädgårdslandet i morgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0