Morsdag

Idag kom theo med ett paket till mig på morgonen, en ny bikini som jag hade önskat mig, han var så söt när han kom springandes och gav mig paketet. Självklart var han ju tvungen att prova bikini överdelen oxå så den passade. Vilken underbar son jag har. Igår var vi och firade morsdag hos mormor och morfar, mormor fick ett par foppa tofflor till greklandsresan och hon blev nöjd. Jättegod mat också, sill och potatis samt lite annat blandat. Igår och idag har theo fortsatt ätit riktigt bra, stoppat i sig allt som man ställt fram och till och med bett om mer mat, skönt att det har vänt. Igår fick theo bada i sin lilla pool hemma hos mormor och morfar, han tyckte det var jätteskoj, tyvär så bajsade han lite i poolen, men då fick ju blommorna lite gödsel så det gjorde ju inget. Nu så är det full fart här hemma och mats är på väg till tranås för att hämta staket så nu ska jag och theo busa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0