pizza kväll

Ikväll var hela familjen hemma hos morfar och åt pizza. Theo slevade i sig en halv pizza. fattar inte vart killen får plats med allt. Han orkade dock inga jordgubbar till efterätt så mått var han nog i alla fall.

Idag hade jag ännu en lugn dag på jobbet, verkar som om det här kan bli en riktig toppenvecka med eleverna. IImorgon drar mats iväg på jobb igen han ska vara borta ända tills på söndag, så det är inte så jättekul, som tur är har jag jo min favorit kille hemma att umgås med i alla fall, få bli en riktig theo och mamma mys vecka. Det är ju bra det oxå.

Funderar på vad man ska hitta på i helgen, udra om det finns några roliga att umgås med, mycket utelek blir det förstås theo älskar ju att vara ute och leka, idag blev han jätte sur när vi skulle gå in för grannpojken Hugo var ju ute och de tycker ju om att leka med varandra.

näe ska ta och dra mig, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0