ska få träffa min brorson snart

Nu är det bestämt, på fredag åker vi upp till Nacka för att träffa familjens nyaste tillskott, lilla titus. Längtar redan. Ska bli så kul att få se honom och hans stolta föräldrar. Pratade med brorsan förut och då berättade han att Anne och titus låg och sov, tänkte då genast på den första tiden med theo och hur mysigt det var att ha sin lilla son där brevid sig i sängen medans man låg och halvsov lite. Blir nästan lite bebissugen, men det får allt dröja ett tag till har ju fullt upp som det känns med jobb, hus och så min lilla plutt theo.

Mats är hemma igen, men har haft en tuff vecka så han ligger och halvsover på soffan, lovade att jag skulle skaka liv i honom om en liten stund.

Imorgon blir det sista arbetsdagen för den här veckan, tror jag ska spendera torsdagen i trädgården, kanske åka och köpa lite blommor, bara det inte regnar så.

näe nu ska jag gå och pussa på min man så han kvicknar till

Kommentarer
Postat av: Micke

Gå du och pussa på han :-)

2009-05-20 @ 10:18:41
Postat av: Jeanette

Hej!



Kul att se att du också har blogg :)



Kram

2009-05-20 @ 17:36:07
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0