Söndag och busig son

Gick till lekparken med theo idag, vi hade jättekul, åkte svish och gunga, ända tills theo kom på att han kunde springa ut på gaten, då blev inte mamma glad. Efter att han sprungit ut tio gånger och gapflabbat nät jag sprungit efter honom så bestämde jag att nu får det vara nog så då gick vi hem, tror hela kvarteret hörde hans gallskrik. Att han har sånt humör så fort han inte får som han vill, men att springa på gatan det är farligt och det måste han lära sig.

Mats kom hem idag också, skönt har ju saknat honom, blev en tripp till maxi för att fylla på föråden, theo fick en gräsklippare också så han blev glad. På tisdag blir theo 1,5 år fattar inte vart tiden har tagit vägen, tycker det inte är länge sen vi kom hem från BB. fortsätter det i den här takten så är väll jag snart farmor.

Imorgon blir det jobb igen men först ska jag njuta av en skön kväll hemma, mats håller på att laga mat nu, färskpotatis i ugn och grillat kött, så gott ska det bli.

Måste försöka passa in en tripp till nacka oxå och titta på den lilla sötnosen, Titus. Får se om det går till helgen. Vill ju träffa dem nu.

Näe nu ska ajg gå och pussa på min son

Kommentarer
Postat av: micke

hoppas helgen varit bra. själv har jag ont i hela kroppen efter att ha hjälpt anders att gräva upp hans trädgård. men haft en bra helg.

2009-05-18 @ 10:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0