2-årsdagen

Idag är det theos två årsdag. Började firandet med lite presenter efter vällingen i morse, fick ett stort paket med douplo, en brandbil, kläder, en bok samt käpphästen som han fick av mats igår.

Telefonen har gått varm här idag med grattulationer, mormor, farmor och faster therese har ringt och grattat honom. Han bara ler när han pratar med dem i telefonen och sen säger han HEEEJ. En glad skit har jag här hemma idag i alal fall.

Haft en mysig förmiddag med douplo lek och bok läsning, nu sover theo och jag ska fixa iordning lite för klockan tre får vi ju fika gäster, är min gamla jobbarkompis micke med familj som kommer. Mickes sambos dotter är ju lika gammal som theo så tänkte de skulle få leka lite, blir nog skoj. Tänkte att jag bjuder på lite glass, det brukar vara poppis bland barn.. och vuxna med för den delen.

Nej nu diska

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för fikat..Måste göras om:-)

2009-11-19 @ 21:27:49
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0