Piga

Har jag varit idag på min mosters sjuttoårs fest. Kan säga att så mycket folk som kom trodde jag inte fanns i motala. Vid tre var det nog ca 40 personer i min mosters lilla hus. Har diskat så mycket idag så jag nästan fått simhud mellan fingrarna.. var precis skrynklig om fingertopparna ett tag. Theo, morfar, sebbe, och jeanette kom dit vid fem och vid halvnio gick jag och theo hem, han var trött och det var så mycket folk där att han inte kunde slappna av. Sebbe och jranette fick oxå gå hem tidigt med voff voff, varmt och mycket folk.

Annars har det inte hänt mycket idag. Imorgon blir det sista födelsedagsfirandet för theo när min släkt komme rpå besök. ÄR trött så ska slappa lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0