Proppmätt

Var och käka julbord på ombergs turisthotell. Så himla gott kan jag säga, är proppmätt fortfarande. theo smakade sin första skumtomte någonsin, eftersom han inte ätit godis visste han inte vad det var så han började med att leka med den och sen pussade han på tomten och då... kännde han hur gott det smakade. Kan säga att han åt skummtomte med hela ansiktet.. sultade och smaskade som bara den, så nog var det gott alltid.

Kom hem vid halv sju, tror hela familjen är lika trötta. Har haft en kanon dag, en riktigt mys söndag.. önskar det hade varit ledigt imorgon med så myset hade kunnat fortsattmen nej, imorgon får det bli jobb och dagis igen.

Imorgon ska jag vaccinera mig och nästa vecka är det dags för theos andra vaccinering, hoppas jag inte blir sjuk bara. Hade inte varit så kul..

Nej snart är det dags för läggnign av theo sen ska jag fixa hans adventskalender så det baara är att hänga upp den med alla paket imorgon. kankse ska slå in lite julklappar också, har handlat några styckna samt beställt några också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0