feberrekord

hade vi här hemma i natt. Igår kväll när jag la theo hade han ju 37,5 grader. Jag tog ut segern i förskott kan man säga och tänkte.. yes, tänkte jag, feberfri... Vid tio tiden blev han orolig, jag tog upp honom, och han var jätteverm igen. Tog en temp, 40,0....

Ringde sjukvårdsupplysningen, de tyckte att jag skulle avvakta natten och ringa vårdcentralen idag om han fortfarande hade feber, i morse var han dock feberfri igen, men får han hög feber i natt igen, är det vi som går till vårdcentralen imorgon...

Theo har varit orolig hela natten så jag har väll fått sova en tre fyra timmar i natt. Känner mig lite mör om man säger så.

Nu har vi dammsugit och städat golvet här hemma, tror jag ska passa på och vila lite när theo sover sen, hade ju tänkt färga håret, men det kanske får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0