full fart hela dagen

Tror det är första gången på hela dagen som jag sitter ner förutom vid måltiderna då förstås. har haft en bra dag på jobbet och efter dagishämtning begav vi oss hemåt. Theo blev så glad, han fick ju åka buss. Har lite svårt att vänta på bussen bara speciellt när fel bussar åkerförbi hela tiden, theo tror ju att alla bussar åker hem till oss, men tyvär är det inte så.

innan vi knallade hem gick vi förbi lekparken. Theo har blivit jätteduktig på klätterställningen, klarar den helt själv numera. Till och med nätet klätrar han uppför som om det vore inget.

När vi väl var hemma lekte theo en snabbis med grannbarnen, men det var så kallt och ruggit så jag och mats kände att det var dags att gå in, theo var dessutom hungrig idag eftersom det var fisk till lunch på dagis, ingen favorit hos min lilla pojk direkt.

Mats har varit jättesnäll och åkt till cykel verkstan och hämtat min cykel också så imorgon blir det cykeln som vanligt till jobbet, skönt at slippa passa bussar och gå, det får vi nog av sen när snön kommer.

nej nu är det snart dags att hänga tvätten, måste nog försöka köra en maskin till ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0