hemma

Nu är jag hemma igen. Efter jobbet åkte jag en snabbis till stan för att göra några ärenden, bla hämta mitt nya leg. Som alltid på pass och leg ser jag inte riktigt klok ut, men huvudsaken är väll att det syns att det är jag.

Mats har gått och lagt sig, ska till cloetta center och jobba senare ikväll. Theo och jag ska snart laga mat men först ska vi ta och hänga en tvätt.

Hoppas han äter någon kvällsmat i alla fall idag har han bara ätit två tallrikar kräm och välling, Men nu mumsar han på ett plommon. Verkar som han tycker det är gott i alla fall. ska prova att ge honom hans favoriter korv och revbensspjäll till kvällsmat, det brukar han ju gilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0