Hemma

Efter dagis hämtningen gick vi hem till mormor och fikade, jag fick kaffe och theo festis, mums tyckte vi bägga två. Efter lite lek och bus med mormor fick vi skjuss hem och nu har vi tvättat samt röjt upp lite. Theo ville se en film så jag satte på saltkråkan åt honom, så nu sitter han lugnt framför tv i fotöljen och tittar.

Snart blir det matlagning, har dock ingen fantasi idag så det får bli soppa och varma mackor men det  är ju gott det också. Ska nog planera maten tills imorgon redan ikväll så man slipper stå här med huvudet i frysen och fundera över vad man ska laga. Är lite sugen på kyckling men had eingen hemma så det kanske får bli de timorgon.

nej nu ska jag försöka få ut stickan jag fått i fingret, fruktansvärt irreterande...

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket irriterande :-)

Ja hoppas den inte e slut bara :-) Tar tydligen slut fort.. Så hoppas den finns..Så hon får testa lite nytt :P Å inte den vanliga tråkiga fullkornsvällingen :-)Ja maten smakade kanon!

2009-10-27 @ 16:50:46
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0