Hemma

Nu är jag hemma från jobbet igen och det var en glad kille som mötte mamma i dörren. Jag tog en kopp kaffe och theo käkade pytti panna till mellis, blev lite förstärkt mellanmål idag eftersom han inte varit så hungrig på lunchen.. Men det kan ju bero på att sjusovarna här hemma inte hade gått upp förens strax före nio och sen ätit välling och leverpastej smörgås.. Är ju kanske inte så hungrig på mat två timmar senare då..

Mats stack precis iväg för att göra lite ärenden bla handla lite mat till oss. Mjölken höll visst på att ta slut. Imorgon blir det i alla fall jobb för både mig och mats och dagis för theo, han kommer nogatt tycka att det är jätteskönt att vara tillbaka igen, har ju varit hemma en hel vecka.. lång tid när man bara är två år.

Nu ska jag och theo ner i tvättstugan och ta hand om tvätten. Theo får hjälpa till då blir han glad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah jasså,ja fick 2 datum den 7 och 11:e så hon kom nog iaf på dagen :D

2009-10-06 @ 19:00:27
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja verkligen =)

2009-10-06 @ 19:17:51
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0