Natti natt

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har så djävla ont i ryggen av fönsterputsningen och trädgårdsmöbelsläpandet.. men nu är det gjort.

Kan man bocka av två till saker från saker som måste göra på huset eller i trädgården. Nu har man bara all lövkrattning kvar att se fram emot. Mitt råd till er alla, köp ej hus med skog som gränsar till tomten.. det innebär mycket löv och därmed mycket krattning. Fast i och för sig är insynskyddet värt mycket.

Imorgon blir det nog sista björnbärs plockningen för säsongen. Måste koka lite ny marmelad också, har ju gett bort all förutom en burk som vi har och smaskar på hemma, grymt gott till brieost.

Nu blir det sängen med Slashs biografi... Klar med Nicki sixts så nu är det Slashs som gäller.


Kommentarer
Postat av: Anne

Recept på marmeladen kanske? Den var jättegod, jag får väl plocka björnbär på ICA :)

2009-10-10 @ 23:41:24
URL: http://annesfood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0