Onsdag kväll

Idag var morfar snäll och hämtade theo på dagis så jag och mormor passade på att dra in en sväng till lkpg för lite shopping, hittade bara lite underkläder till mig men fyndade t-shirts på Lindex till halva priset åt theo, köpte stl 104 så att han kan ha dem i vår och sommar. Tyvär hade de inget långärmat i hans storlek på rean, på lindex måste han ju ha stl 98 nu eftersom de är så små is torlekarna.

Fixade även de sista födelsedagspresenterna till theo så nu är det klart, tror han kommer att bli mycket glad, kändes helrätt. Köpte även lite små grejor som jag ska ha till theos adventskalander, han får ju ett paket om dagen mellan den 1 och den 24 december. Kanske är att skämma bort honom, men det fick jag som liten och dessutom är det små grejor bara köpte till 14 paket för 100 kronor så har bara tio paket kvar. Få se vad vi ska ta och hitta på, se om man tex kan hitta några roliga pix böcker.

Pratade nyss med mats och vi bestämde att det fick bli äggmackor till kvällsmat bara, ingen av oss var specielt hungriga, theo ska få pytt i panna om en liten stund. Efter maten blir det i alla fall dusch för mig och bad för theo bus.

nej plocka upp här lite i oredan innan vi börjar med maten

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja usch hoppas hon e pigg snart..Så vi kan komma till er =)

2009-10-28 @ 18:07:10
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja lördag e de dop..Söndag MH med Loke.. Men efteråt kanske ..Men kan höras kan faktiskt vara så hon e pigg redan fredag =)Kan iaf hoppas

2009-10-28 @ 18:43:21
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0