Söndag

Mats är hemma nu igen, jobbat på ladies night i linköping och norrköping nu i helgen. Theo ligger och sover middag nu, pillade i sig lite kräm till lunch, ska försöka med pannkakor till mellis sen, stekte förut så jag och mats åt dem till lunch. Hoppas han börjar äte lite mera snart. Theo är fortfarande rosslig och snorig så han får vara hemma imorgon också. Känns som den här förkylningen aldrig ger sig, varit hemma sens i onsdag nu och snorig sens förra måndagen. Blir han inte bättre imorgon får vi åka till vårdcentralen med honom eftersom vi behöver ett läkarintyg from tisdag för att få vara hemma med honom längre.

Har nu fixat barnvakt till den 16/10 då jag ska ha lite fest här hemma för gamla och nuvarande jobbarkompisar eller som pelle brukar säga fest för de som vi tyclker om.. he he Ska bli skoj, tanken är att vi ska laga lite mat här hemma och sen sitta och dricka lite och bara umgås, komme rnog bli jätteroligt, har ju inte träffat varse pelle eller sara på länge så det blir roligt.

nej nu är det nog dags att gå och hänga tvätten, sen vaknar nog pojken min snart också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va glad för det..Jasså party va skojj:-)

2009-10-04 @ 13:53:53
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Jasså de gör ni tror du jag klarar mig utan min snutt så länge hahah

2009-10-04 @ 14:00:38
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: sara

Det ska bli jättekul o träffas igen :-)

2009-10-04 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0