sovit

har vi gjort i natt, gud va skönt. Jag vaknade vid halv åtta och då sov theo fortfarande. Theo vaknade vid nio tiden och hade då sovit i tretton timmar. Gud va skönt för honom.

Igår kväll hade theo lite ont i örat och var lite orolig i sömnen man han vaknad einte av det i alla fall.

Han är jätteduktig på att ta sitt pencillin, bara gapar och sväljer, man vet ju hur illa kovepenin smakar så är riktigt imonerad över honom, så duktig var inte jag när jag var liten.

Nu står jag här med färg i hela huvet, blir svart igen. Ska strax gå och skölja ur men lägger först ut lite bilder från gårdagen.


En trött theo med alla leksakerna på golvet



theo hjälper mamma att skura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0