Theo sover

Theo sover och jag slappar lite, ska ta och gå upp och bädda rent om en liten stund oxå. Theos babylarm har gått sönder idag så mormor skulle åka och köpa ett nytt åt mig senare idag. Kan kanske verka som om Theo är lite för stort för ett babylarm men eftersom han sover där upp med stängd dörr så hör jag honom inte utan larmet om jag tex tittar på tv eller är nere i källaren och grejar, även skönt att ha larmet om man vill gå ut och greja i trädgården medans han sover.

Larmet har ju hållt i två år nu snart så det var väll ganska väntat att det snart skulle braka ihop, sladdarna på dosan har gått av, vet inte riktigt hur men troligtvis på grund av slitage då vi alltid tar med oss larmet när vi tex är hos mormor och morfar vilket innebär en del slit och släng med dosan, sen kan jag ju meddela att det även hänt att busen fått tag i den där dosan och lekt en lite hårdhänt lek med den.

Nej nu ska jag koka mig en kopp kaffe och kolla lite grejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0