Tisdags kväll

Theo sover, somnade vid åtta tiden. Dock har han pratat i sömnen. Hörde honom säga mamma mamma pappa pappa pappa i babylarmet, så jag gick upp, trodde ju han hade vaknat, men nej nej pojken sov som en liten gris.. Han är söt vår son.

När mats kom hem från jobbet hade han handlat lite mat på Ica maxi, snäll pappa som han är hade han även köpt en bärgningsbil åt theo, gissa om det var nån som blev glad..

Mats hade även köpt batterier till mitt framlyse på cykeln, men det funkade inte ändå, verkar som det är trasigt. Får investera i ett nytt innan polisen kommer och tar mig på morgonen.

Imorgon är mats hemma med theo, jag ska jobba, hoppas theo är feberfri. vorde välldigt skönt. Huvudsaken är i alla fall att febern är på väg ner, är inget roligt när han har så hög feber, känner ju inte igen min lila pojk då.

Nu tittar vi på äntligen hemma och jag passar på att blogga lite innan det är dags att tänka på morgondagen, ska bla laga mat på jobbet imorgon, det blir nog bra.

mammas blekfis äter en ost




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0