väntar på samtal

Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa. Theos feber pendlar fortfarande upp och ner ena stunden jättevarm och hög feber nästa stund feberfri. Hans andning när han sover är riktigt tung också så känner att vi behöver kolla upp det här nu. Hoppas vi får en tid idag bara, de brukar ju dock vara bra på vår vårdcentral och det är oftast lätt att få en tid, inte som min gamla där man kunde ha halsböld men ändå inte få komma.

Känner att man blir oroligare och oroligare för honom, han är ju trots allt vår älskade pojk. Vill ju inte att han ska må så här dåligt.

Skulle egentligen varit och jobbat imorgon och mormor skulle ha haft honom, men jag känner att jag inte vill lämna honom nu så jag vabbar imorgon också och jobbet får klara sig utan mig. Theo är ju trots allt viktigare än alla jobb i världen.

Nej behöver pilla i mig något att äta nu..

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas att han kryar på sig snart :-)

2009-10-22 @ 15:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0