Hemma

Nu är vi hemma både jag och theo, morfar hade ju hämtat honom på dagis idag. Nu slöar vi bara och tar det lugnt, har duchat och tagit hand om samt satt på en tvättmaskin, känns som man varit lite produktiv i alla fall, skulle igentligen städa toan, men vet inte om jag orkart ta tag i det, theo är ju inne i en period just nu där han också ska skura och tyvär har han inte lärt sig vrida ur trasan än, vilket resulterar i ett dyngsurt golv. Vi får se...

Theo tittar på saltkråkan just nu och jag framför datorn, tror det får vara så en stund nu, sen blir det nog läsa alfons, theos favorit just nu.

Theo frågade efter pappa förut eller pappappapappa ropade han, pappa jobbar sa jag och theo nickade, märks att våran lilla kille börjar bli stor och undra vart pappa är när han är borta några dagar, samtidigt är han jätteduktig och vet att när mamma säger att pappa jobbar så är han iväg men kommer sen. Förstår så mycket fast han inte är riktigt två år än.

Kommentarer
Postat av: Papppa

Undrar vem han fått det av .......

2009-09-17 @ 20:33:05
Postat av: faster Therese

stora killen :)

2009-09-17 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0