inte van

att vara hemma en hel dag. Blir rastlös i både kropp och knopp. I vanliga fall när man är ledig från jobbet gör man ju massa andra saker så man ändå är aktiv. Länge sen theo var så sjuk som han är nu oxå, de senaste gångerna har man ändå kunnat greja lite men idag har jag fått gosa, trösta och serva min son hela dagen. Tycker så synd om honom, hoppas han sover bort lite av sin feber inatt så han är lite piggare i morgon.

Theo har inte orkat leka något så vi har läst böcker, tittat på film samt byggt lite lego i soffan. theo roade sig även med att se till att hans mor körde iväg bilarna över golvet när han satt i fotöljen och hejade på men mer än så har det inte varit idag. Chockande för mig som har en son som ananrs helst klättrar på allt rom rör sig kör runt på sin bobbycar i full fart samt springer fram och tillbaks i hela huset. ganska stor kontrast kan jag säga.

Imorgon tar vi nya tag med en förhoppningsvis pigg och glad kille.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va e de du inte förstår :D

2009-09-30 @ 23:05:25
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0