Ny stol

Min kusin Patrik var förbi förut med en tripptrapp stol som theo ska få låna av hans barn som nu har blivit förstora för den. Jättesnällt att vi fick låna den.

Theo på sin nya stol



Idag har varit en hemma dag med städ och tvätt. Jag har putsat nästan alla fönstrerna på nedervåningen samt tvättat lite gardiner, skönt att ha det gjort. Kan ju erkänna att putsa fönster varken är det roligaste jag vet eller något som jag är speciellt bra på, därför händer det inte så oft. Så som ni förstår var de riktigt skitiga. Så nu ser vi ut här igen, har varit lite dåligt på den fronten i vissa av förnstrerna förut. he he.

Mats lagade en jättegod fläskfile gryta till kvällsmat och till fikat blev det äpplepaj idag. Mormor var här en sväng och fikade också så hon fick mysa lite med theo, det tycker de båda två mycket om.

Imorgon är det jobb o dagis igen så nu är det läggdags för theo och mats ska gå och lägga honom. Jag ska slöa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0