På begäran

Lägger jag upp ett kort på theo i hans nya frisyr.

Tyvär är han lite blöt i håret efter badet, men det var det fotot jag hittade för tillfället, en trött kille för några dagarsen precis innan läggdags.

Idag är det Mats födelsedag så vi har firat lite här hemma på kvällen. Theo gav mats paketen som vi köpt och jag vet inte vem som blev gladast, theo som fick ge paketen eller mats som fick dem. Så skönt att vår lilla kille är generös och gillar att dela med sig.

Annars har det inte hänt så mycket, lagat mat, tvättat och städat lite.

Nu ska jag glo vidare på Idol.

Kommentarer
Postat av: faster Therese

så söt han är! Längtar så efter honom!!!!!!

2009-09-14 @ 09:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0