pappa kommer snart

ja alltså theos papap inte min. Mats har varit iväg och jobbat hela helgen men nu är han på hemväg så theo har precis hjälpt mig att sätta på kaffe. Idag så har min lilla pojk varit en duktig kille och sovit till klockan åtta i morse. Så jag fick mig också en liten sovmorgon, gick inte upp förens vid halv nio, var ju tvugna att ligga och gosa till det lite innan vi tog tag i dagen.

Ska ringa min kusin snart och fråga om vi får låna en av hans tripptrappstolar, han barn har växt ur dem och theo har växt ut sin barnstol. Annars får vi åka och köpa en imorgon eller rättare sagt mats får köpa en på väg hem från jobbet imorgon, men vore bra att få låna så slipper man lägga ut 1500 spänn, de är ju inte speciellt billiga..



Som ni ser så är den älskade nya mössan på.

Nu kom min älskling, ska dricka kaffe

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja de e så svårt de där.. Men både stuprör och baggy e snyggt:P

2009-09-27 @ 12:59:44
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja ska köpa ikeas ja har ju den därifrån i trä..Ska köpa samma fast utan båge :D

2009-09-27 @ 13:00:50
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0