shopping

Drog till LKPG efter jobbet idag. Det var jag theo och mormor som åkte. Hittade faktiskt allt jag skulle ha till min lilla son. blev en overall i förtidig födelsedagspresent från POP, med tillhörande mössa samt två par vantar från samma affär. Passade även på att handla två tröjor och ett par långkalsoner när jag ändå var inne i äffären. Hittade att par jättefina plysch byxor oxå men eftersom han inte behöver några fler byxor så fick jag hoppa över dem.

Hittade även en vinterjacka åt theo, köpte en svart everest jacka på stadium. Var först inne på även en jacka från POP men tänkte att jag skulle variera mig lite. Theo var så duktig och provad sina ytterkläder. Han gillar att gå på stan i Liköping. det är väll för att det finns mycket att titta på. Mellanmålet på mcdonalds kan i och för sig även ha någonting med saken att göra. Idag var det även en bra leksak i happy mealet, en legobil, så theo blev glad.

Imorgon får det bli städ och röj, behövs efter en veckas jobb med endast snabbstädningar. Misstänker att det blir några maskiner tvätt också. Konstigt hur mycket kläder tre personer gör av med på några dagar.

nej sovdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0