snart jobb

En kvart kvar tills man ska börja jobba. Sitter här och väntar på att det ska dranigång. Är trött idag, fick in nått i ögat igår kväll som jag inte lyckades få ut. Klockan var nog ett innan jag somnade. Det är väll bra konstigt, När theo väl sover gott och är lugn och tyst då ska jag få in nått skit i ögat. Är fortfarande irreterad och svullen kring ögat, men nu är det i alla fall väck.

LÄmnade theo på dagis idag och på vägen dit bajsade han och la ett stort lass. Duktig kille tänkte mamma, nu får dagis personalen lite att göra.. he he he näevars, känns lite retligt att behöva lämna över det till dem men hade lite bråttom idag. Jag brukar ju inte lämna så....

Nej nu jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0