söndags brunch

Idag lagade vi en riktig amerikansk brunch. Amerikanska pankakor med lönnsirap, böner och ägg samt bacon och prinskorv. Gud va gott det var och mätt blev man. Annars har det inte hänt så myckket. Grabbarna lät mig sova imorse, de kom och väckte mig vid tio tiden, så himla skönt. Tack mats.

Nu har jag precis lagt theo för att sova middag, mats drog till linköping för att jobba några timmar och jag väntar på att kaffet ska bli klart. Händer inte så mycket idag, ska till mamma sen och äta kvällsmat, skönt att få bjuda bort sig själv ibland.

Måste börja planera mat till helgen också, ska ha lite kalas för mats som fyller år. Vi får se vad han vill bjuda på.

Nej kaffetime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0